سردار نقدی: قرار بود نوچه‌های کدخدا جلوی ما لنگ بیندازند اما اوضاع بدتر شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرار بود با کدخدا کنار بیاییم تا نوچه‌هایش جلوی ما لنگ بیندازند، اما در برجام وعده‌هایی دروغین را تجربه کردیم و می‌بینیم که اوضاع بدتر شده است.

سردار محمدرضا نقدی در همایش سالروز تاسیس بسیج اساتید در دانشگاه شهید بهشتی گفت: سنت الهی بر این قرار دارد که رویش‌های جدید، محصول مبارزه باشد.

وی افزود: بدون یک چالش سنگین و یک مبارزه نفسگیر، یک مولود ارزشمند متولد نمی‌شود؛ البته عده ای به‌دنبال انکار این واقعیت هستند و یک زندگی دروغین بدون چالش را وعده می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهیم به قله ها برسیم باید سختی‌ها را تحمل کنیم، گفت: می‌شود زندگی بدون چالش داشت، اما این زندگی بدون رشد و رویش خواهد بود.

نقدی ادامه داد: امروز انقلابیونی که انقلاب را بوجود آوردند، در حال واگذاری عرصه به نسل جدید هستند، بر همین اساس نیاز امروز ما این است که به نوسازی گفتمانی که در همان دوره اول انقلاب داشتیم، بپردازیم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم حیات طیبه را استمرار بخشیم، نیازمند حرکت انقلابی هستیم.

نقدی با بیان اینکه جریان نفوذی در برهه کنونی کارش این است که با این گفتمان مقابله کند، گفت: امروز بالاترین وظیفه ما تبیین این وضعیت و ارتقاء بصیرت و دشمن شناسی مردم است و این انقلابی‌گری است که ما را رشد می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه امروز باید وارد بیان مصادیق نفوذ شویم، گفت: دشمن در باغ سبز دروغین نشان می‌دهد و می‌گوید بیایید درگیری ها را کنار بگذاریم و راحت زندگی کنیم.

وی تصریح کرد: در برجام این وعده های دروغین را تجربه کردیم و رهبری چه دقیق از روز اول بیان داشتند که طرف‌های مقابل عهدشکن هستند و نمی‌شود به آنها اعتماد کرد.

نقدی ادامه داد: نتیجه نرمش قهرمانانه باید باید باعث بیداری ما نسبت به عمق دشمنی دشمن شود و امروز باید شما اساتید تبیین کنید که مسئله، موضوع اتمی نبوده است.

وی با اشاره به بدعهدی های آمریکا پس از برجام گفت: امروز نه تنها اجازه دسترسی به اموال مان را نمی‌دهند بلکه به آن دستبرد هم می‌زنند و حتی جوجه استکبار (کانادا) هم به اموال ما دستبرد می زند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: قرار بود با کدخدا کنار بیاییم تا نوچه هایش جلوی ما لنگ بیندازند، اما می‌بینیم که اوضاع بدتر شد.

وی با طرح این سوال که امروز وضعیت قراردادهای نفتی چگونه است؟ گفت: آیا ما به دنبال اقتصاد صنعتی هستیم یا اقتصاد شیخ نشین‌ها که نفت و گاز خام صادر می‌کنند و ماشین های لوکس در اختیار برخی قرار می‌دهند و آیا می‌خواهیم خام فروشی را ننگ بدانیم یا افزایش صادرات نفت خام را افتخار؟

نقدی در پایان گفت: نفوذی‌ها می‌خواهند ملت ما به فقر و فلاکت بیافتد تا به نفوذ و سلطه استکبار تن دهد

با تشدید درگیری‌ها در سوریه؛ سردار قاسم سلیمانی به سوریه رفت

با تشدید درگیری ها در سوریه، سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عازم این کشور شد.

سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال تشدید درگیریها در سوریه عازم این کشور شد.

سردار سلیمانی روز گذشته- یکشنبه ۳۰ خردادماه- در حومه جنوبی حلب، در کنار رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء حاضر شد و از نزدیک در جریان اتفاقات و عملیات اجرا شده قرار گرفت.

این درحالی است که سردار سلیمانی طی روزهای اخیر برای ارائه مشاوره نظامی و احاطه بر اتاق عملیات شهر فلوجه در عراق بسر می برد

روابط عمومی سپاه: انتساب هرگونه کانال به سپاه در شبکه‌های اجتماعی جعلی است

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه کانال به سپاه در شبکه‌های اجتماعی را جعلی دانسته و تأکید کرد: سپاه در شبکه‌های اجتماعی کانال رسمی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر فعالیت کانالهایی در شبکه‌های اجتماعی با نام سپاه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای انتساب هرگونه کانال به سپاه را جعلی دانسته و تأکید کرد: سپاه در شبکه‌های اجتماعی کانال رسمی ندارد.

همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است: اخبار و گزارشهای رسمی مربوط به مأموریت‌ها، عملکرد و مواضع سپاه صرفاَ از طریق سایت سپاه نیوز به نشانی www. Sepahnews. com منتشر و در اختیار افکار عمومی و علاقمندان قرار می‌گیرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد: حضور ناوگروه ۴۱ نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن

فرمانده نیروی دریایی ارتش از حضور ناوگروه ۴۱ نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن خبر داد و گفت: امنیت خلیج عدن برای کشتی‌های مورد حمایت ما برقرار است.

دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه محفل انس با قرآن که شامگاه شنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشرفت علم و دانش و تجهیزات برای نیروی دریایی بسیار با اهمیت است زیرا با تجهیزات خاص می توان در عرصه و زیر دریا حضور قوی داشت.

وی با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران در دریاهای آزاد و بین المللی افزود: تمام تلاش ما این است که از لحاظ تجهیزاتی از دنیا عقب نباشیم و افتخار می کنیم که تمام تجهیزات ما امروز تجهیزات بومی است و در ساخت تجهیزات نیروی دریایی اساتید دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و نخبگان ذینفع هستند.

دریادار سیاری با بیان اینکه آموزش نیروها در نیروی دریایی ارتش همسطح استاندارد های جهانی است گفت: امروز علاوه بر تحصیل در داخل کشور از خارج از کشور نیز پیشنهاداتی برای آموزش به نیروهای نظامی کشورهای دیگر دریافت کرده ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش دریای خزر را دریای صلح و دوستی عنوان و بیان کرد: امیدواریم پنج کشور همسایه دریای خزر، امنیت خزر را به گونه ای تامین کنند که بیگانگان هوس حضور در دریای خزر به سرشان نزند.

وی تاکید کرد: باید تمامی کشورهای حاشیه خزر دست در دست هم برای تامین امنیت این دریا تلاش کنند.

دریادار سیاری افزود: روابط دوستانه امنیت خزر را بالا می برد و ارتباط بین نیروهای دریایی کشورها را ارتقا می دهد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز ناوگروه ۴۱ در خلیج عدن، باب‌المندب و دریای سرخ حضور دارد گفت: امنیت خلیج عدن با وجود ناوگروه ها برای کشتی هایی که توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حمایت می شوند، برقرار است.

وی با اشاره به بازدید از بنادر برخی کشورهای اقیانوس هند اظهار کرد: در صورتی که مورد تایید و تصویب قرار بگیرد پیش بینی می کنیم که منطبق با قوانین و مقررات بین المللی در اقیانوس اطلس هم حضور پیدا کنیم.

به گفته دریادار سیاری، تامین امنیت خلیج عدن، حضور در آب های بین المللی دنیا، به روز کردن تجهیزات و ارتقاء سطح آموزش نیروی انسانی از برنامه های مهم نیروی دریایی ارتش درسال ۹۵ است

سردار جزایری: موشک را مخل دیپلماسی دانستن شبیه طنز است /در مرزها متوقف نمی‎شویم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و در مرز متوقف نمی‌شویم.

سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره توان نظامی و ارتباط پایه موشکی با توان فضایی گفت: خوشبختانه امروز نه تنها از بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم بلکه باید گفت از یک بازدارندگی پشیمان کننده برخودار هستیم.

سردار جزایری با بیان اینکه دیدگاه عده ای مبنی براینکه "افزایش توان موشکی مخل پیشبرد مناسبات دیپلماتیک است" را یک طنز دانست، تاکید می‌کند: اگر فاقد توانمندی دفاعی - موشکی باشیم، زیر دست و پای سیستم ناعادلانه جهان له می‌شویم.

اهم اظهارات معاون ستاد کل نیروهای مسلح را در ادامه بخوانید؛

* اگر بخشی از توانمندی‌ها به عرصه و میدان بیاید و به عقیده بنده اگر آن اتفاق بیافتد، بسیار باعث تعجب خواهد شد که جمهوری اسلامی تا چه میزان به طور ناگهانی در عرصه‌های دفاعی پیشرفت داشته است.

* اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و ما در مرز متوقف نمی‌شویم و همانطور که گفته شد در واقع یک نظام بازدارنده پشیمان کننده را طراحی و پیاده سازی کرده‌ایم، بر روی آن رزمایش انجام داده و به لطف خداوند به موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه رسیده‌ایم.

*موضوع موشک و آنچه که به صورت پروپاگاندا توسط رسانه‌های امپریالیستی و صهیونیستی تبلیغ می‌شود، یکی از مسائل فرعی دفاعی هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران است. صراحتا عرض می‌کنم که مسئله موشکی ایران یک مسئله متعارف است و هیچ ویژگی خاصی نسبت به سایر عرصه‌های دفاعی در سایر کشورها ندارد.

* اکنون که جمهوری اسلامی ایران به اعتراف دوست و دشمن از توانمندی خوبی در این زمینه برخوردار است، رفتار حکومت‌هایی چون آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی، ارتجاع عرب و ارتجاع منطقه با کشور ما چگونه است و تا چه حد در معرض تهدید در همه زمینه‌ها هستیم؟ آنها به دفعات اعلام کرده‌اند که می‌خواهند علیه ایران دست به اقدام نظامی بزنند اما هرگز نتوانسته‌اند.

* توان دفاعی و از جمله توان موشکی ایران یک عامل بازدارنده است. خوشبختانه امروز نه تنها از بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم بلکه باید گفت از یک بازدارندگی پشیمان کننده برخودار هستیم. به این معنا که هم می‌توانیم به خوبی از خود دفاع کنیم و هم می‌توانیم آفند موثر داشته باشیم. مجموعه این توانمندی‌ها قدرتی به ملت ما داده است که می‌تواند به پشتوانه آن مستقل بایستد و پیام خود را ارائه کند.

*اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و ما در مرز متوقف نمی‌شویم و همانطور که گفته شد در واقع یک نظام بازدارنده پشیمان کننده را طراحی و پیاده سازی کرده‌ایم، بر روی آن رزمایش انجام داده و به لطف خداوند به موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه رسیده و مردم ما در سایه خداوند متعال و توانی که برای ما ایجاد شده این نوع گرفتاری‌ها را نخواهند داشت