پیروزی ۷ آذر ۵۹؛ حاصل دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش

 معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر  شهدا و ایثارگران نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس نبودند هیچ یک از این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد و که با تدبیر امام خمینی (ره) روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت حاصل این دلاورمردی‌هاست.
امیر تهرانی
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر شهدا و ایثارگران نیروی دریایی ارتش در دفاع مقدس نبودند هیچ یک از این پیروزی‌ها به دست نمی‌آمد و پیروزی ۷ آذر ۵۹ که با تدبیر امام خمینی (ره) روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت حاصل این دلاورمردی‌هاست.
 
وی افزود: مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر در ابتدای جنگ تحمیلی، تلاش برای بازپس‌گیری آن شهر، اسکورت کاروان‌های تجاری در دفاع مقدس که به گفته فرمانده کل قوا اگر آن اسکورت‌ها نبود کشور دچار مشکل می‌شد، همه این‌ها نتیجه جانفشانی‌هایی است که دلاورمردان نداجا انجام داده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نداجا خاطرنشان کرد: ناو گروه‌هایی که ما تا به امروز به آب‌های آزاد اعزام کرده‌ایم و تجهیزات یکه ساخته‌ایم را مدیون خون شهدایمان هستیم و خانواده‌های شهدا با تحمل سختی‌ها ادامه دهنده راه شهدا هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.