مهارت آموزی بیش از ۴۵ هزار نفر در پادگان‌ها در نیمه اول امسال

معاون آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۵ هزار و ۴۶۸ نفر – دوره آموزش های مهارتی در پادگان ها و مراکز نظامی و انتظامی ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا حاتم زاده، معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از حضور این سازمان در نمایشگاه سومین شورای عالی سیاستگذاری قرارگاه مرکز مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود، خبر داد.
علیرضا حاتم زاده در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۵ هزار و ۴۶۸ نفر – دوره آموزش های مهارتی در پادگان ها و مراکز نظامی و انتظامی ارائه شده است.
وی افزود: اولین آزمون ادواری سنجش مهارت ویژه کارکنان وظیفه در بیست و هفتم مرداد ماه سال جاری با حضور ۶۸ هزار و ۶۰۱ نفر برگزار شد که ۱۹ هزار و ۵۶۳ نفر در مرحله کتبی و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر در آزمون عملی قبول شدند.
حاتم زاده با بیان اینکه در سال گذشته ۵۷ هزار و ۳۹۷ نفر – دوره آموزش های مهارتی برای سربازان وظیفه برگزار شد، گفت: آزمون های سنجش مهارت ویژه کارکنان وظیفه در سال ۱۳۹۶ در سه مرحله آزمون ادواری با حضور ۱۷۲ هزار و ۳۹۹ نفر شرکت کننده که ۵۳ هزار و ۳۶۹ نفر در آزمون کتبی و ۲۸ هزار و ۴۹۱ نفر در مرحله نهایی قبول شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.